Makse- ja tarnetingimused


1. Kauba hind ja tasumine

1.1. Kõik Ehestu veebipoes (edaspidi Ehestu) kuvatud tooted on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka vana hind.

1.2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kogu ostusumma, milles sisaldub nii kauba hind kui ka Smartposti pakiautomaadi teenuse kohaletoimetamise tasu.

1.3. Tellimuse eest tasutakse väljaspool Ehestu veebipoodi turvalises maksekeskkonnas. Krediit või deebet kaardiga tasumisel kasutatakse Paypal maksekeskkonda, pangalingiga tasumise korral Maksekeskus AS-i maksekeskkonda. Ehestu ei oma ligipääsu Kliendi krediitkaardi ja pangakonto andmetele.

2. Kauba kohaletoimetamine

2.1. Kaup toimetatakse kohale Kliendi poolt ostuprotsessis valitud Smartpost pakiautomaati.

2.2. Kauba kohale toimetamise tasu (2.50) lisandub kauba hinnale. Alates 150st on Eesti sisene transport tasuta.

2.3. Ehestu teavitab Klienti automatiseeritud emaili teel, kui tellimus on jõudnud Smartposti sorteerimiskeskusesse.

2.4. Ehestu teavitab Klienti automatiseeritud emaili teel, kui tellimus asub Smartposti sorteerimiskeskusest teele pakiautomaadi poole.

2.5. Kaup saabub Kliendi valitud Smartposti pakiautomaati. Tellitud kauba saabumisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-i/e-kirja teel. Sõnum sisaldab ukse avamiseks vajalikku uksekoodi. Saadetise hoiuaeg pakiautomaadis on 7 (seitse) kalendripäeva. Juhul, kui saadetist ei võeta hoiuaja jooksul automaadist välja, tagastatakse saadetis Ehestule.

2.6. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-4 tööpäeva jooksul. Igal tootelehel on täpsustatud tarneaeg. Juhul, kui mõne toote puhul on tavapärasest pikem tarneaeg, siis see on nähtavalt ja selgelt ära märgitud tootelehel. Maksimaalne esinev tarneaeg Ehestu veebipoes on 30 päeva.

2.7. Ehestu võimaldab Kliendil lisada tellimuse sooritamise protsessis märkuse kriitiliste kuupäevade osas (sünnipäevad, tähtpäevad), selleks, et Ehestu saaks vajaduse korral pöörata kõrgendatud tähelepanu tellimusele ning seeläbi garanteerida õigeaegse tarne.

2.8. Juhul, kui kauba kättesaamisel selgub, et tarnitud kaup on kas vale, defektne või on saanud transpordil vigastada, kohustub klient esimesel võimalusel teavitama Ehestut meiliaadressil info@ehestu.ee.

2.9. Ehestu vastutab kliendi soetatud kauba eest kogu transpordi vältel. Kauba Smartposti pakiautomaadist kättesaamise hetkel läheb kauba kahjustumise risk üle Kliendile.

3. Kauba vahetamine

3.1. Kliendil on õigus kaupa vahetada 14 päeva jooksul peale kauba kohaletoimetamist eeldusel, et vahetatav kaup on kahjustumata ning algupärases konditsioonis.

3.2. Kauba vahetamisel kallima kauba vastu tasub klient kahe kauba hinna vahe.

3.3. Kauba vahetamisel vähem maksva kauba vastu, tagastab Ehestu 14 päeva jooksul kliendi edastatud arvelduskontole kahe kauba hinna vahe.

3.4. Vahetamise korral nõustub Ehestu katma vahetusest tulenevad transpordikulud.

4. Kauba tagastamine ja tagasimaksed

4.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul

4.1.1. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Kliendiks on juriidiline isik.

4.2.14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

4.3. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Ehestul õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

4.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-posti aadressile info@ehestu.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Taganemise avaldusse palume märkida tellimuse numbri ja tellimuse kättesaamise kuupäeva. Peale taganemise avalduse edastamist edastab Ehestu juhised, kuidas Itella Smartpostiga toode Ehestule tagastada.

4.5. Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektiga kaup).

4.6. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud Smartpostile.

4.7. Ehestu tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Kliendilt lepingu alusel saadud tasud.

4.8. Ehestu võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

4.9. Ehestul on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.